Sunday, April 11, 2010

CLASSIC Madison Square Garden Moment

Wow just wow..on the day Weezy was suppose to go in jail..before a fire happened at the court house he really went in at MSG , giving hella energy during Jeezy's set of the blueprint 3 set..oh yeeah and Drake and Nicki was there too.The crowd went crazy..DAMN I WISH I COULDA BEEN THERE

The Blackout Interviews Big Sean

heres a dope interview where Detriot's newest prince drops jewels live from the Penn State scene.Its G.O.O.D music ...Ginally Famous gettin MONEY !!

Sunday, March 21, 2010

Drake and Nicki Will Hold It Down

If you didnt know or you havent heard or been living without electricity and cable (shoutout to the struggle). Your favorite bloggers favorite Rapper went to jail 2 weeks ago. Although it was hard on me, it would have most defiantly been hard on the pockets of Cash Money/Young Money with their biggest cash cow goin to jail for almost a year.

But luckily before Weezy went in, he set his eyes on two future stars and put them on. One being Young ANgel in Drake and the other being everybody's faorite barbie in Nicki Minaj.

And in the past year they have held it down, from Dropping dope mixtapes, to doing their on tours, to making brands for themselves, to killing twitter and every tweet they make being retweetable(yes that's a word lol) to killin features on big hit songs and all that monstorous shit.

It's pretty clear that Young Money is gonna be just in good hands with these two driving the ship. Arguably the two hottest rappers in the game right now,. Both of there buzz are as big as a Bun Bee (shoutout to UGK) and it's only getting bigger. As there leader is in jail and they have no toher choice but to HOLD IT DOWN, albums are coming in the summer time for both artist and they will major.

If Weezy is the MJ of Young Money then Drake and Nicki are his Pippen and Rodman(not saying Nicki look like a girl cuz shes a bad bitch).Drizzy and Nick are about to be huge superstars and its still Young Money baby..

Sunday, February 28, 2010

Pure Imagination

I love this song and just the feelign round it, so magical just close ya eyes and imagine. Willy Wonka was that ninja , Cavity Galore up in that biotch !!

Black History Month Athlete - Wilma Rudolph

I know im hella late with this, doing this ON THE LAST DAY OF BLACK HISTORY MONTH, on some loony shit.But I just had to show my admiration(i think that's the word) for this woman. A woman who went thru so many obstacles and people telling her she couldnt do or be what she wanted to be. But that didnt stop her for living her dream. From Sickness to Race to other obstacles she overcame it all and survived. AMAZING , I LOVE YOU WILMA RUDOLPH , A beautiful women inside and out

Lebron > Kobe

Now look Kobe might be 2nd favorite player of alltime behind Allen Iverson, But as of right now, Im talking this season right here Lebron is killing Kobe. I mean look at Bron's numbers, he is putting up a crazy numbers this year not to mention he got the Cavs with the best record in the East. And Yes I know Kobe's team has the best record overall but he has got way more talent on that team then Lebron has. Niggas wanna hate on Lebron's jumpshot but that shit is water now, when he blocks a shot it sets the momentum and a crazy highlight. The only thing that Kobe got Bron beat on this year is gamewinners,

I know its a classic debate whos better Kobe or Lebron, and I know Kobe's numbers this year are good too. But what Lebron is doing is incredible IMO. He is beasting this year like he did last year when he won the MVP, I wouldnt be suprised if he went back to back on that and its well deserved. So yeah IMO AS OF RIGHT NOW Lebron > Kobe, Overall Kobe > Lebron, But right now ALL HAIL KING JAMES

Sunday, February 21, 2010

R.I.P. Malcolm X

One of my idols and people I look up too was assassinated 45 years ago today,Way before my time and a whole different area, I still could appreciate and admire Malcolm X's courage heart.He was a strong, intelligent black man who would risk his freedom and even his life to stand for what he thought was right. I love Malcolm cuz he always said what was on his mind some times controversial but he never sugar coated. I love the movie they did about him starring Denzel Washingthon it really helped me understand him more and I even attempted to read his book "By Any Means Necessary".But reading is not my freind, so i didnt finish it. SORRY !!
Malcolm always dropped knowledge and wanted better for his people, and he kept his god in his life. He seemed like a good man and he had heart for days. Just to think about all the death threats he got over the years and all the racism he faced.But that never stopped him from going anywhere or saying what he wanted to say.It later came back to bite him, but during his time there was no one like him in my opinoun.
And for that I wanna thank Mr. Malcolm X and may you rest in peace

I wanna leave yall with a clip of Malcolm X saying a good word

Tuesday, February 16, 2010

Watching Shit : Fire !!!

This is a new thing im doing a blog, where I showcase some of my favorite TV Shows and moments. First post is about one of my favoriter tv shows ever and one of the most funny tv shows ever The Wayans Bros, these niggas would have me rollin. This episode right here is about somebody setting Pops diner on fire and the crew try to point fingers at eachother and find out who dun it ? lol hilarous

Monday, February 8, 2010


Man I cant even front I thought Peyton and them boys was gonna run all over the Saints shotty defense. But nawwww The Saints showed alot of guts and they most defiantly had the home feild advantage. Not trynna give an excuse for the Colts cuz they not even my favorite team (the giants baaayyy beeee) but you can tell who the crowd was pulling for. It was a pretty good FOOTBALL GAME, big ups to Sean Peyton for calling that onside kick at the beginning of the 2nd half defiantly a momentum changer. And some of ya'll might be saying Peyton choked but I dont care he is still a top 3 QB of alltime dude is a beast foreal. Drew Brees is a beast also he broke the completion record crazy !! nice

Im happy for the saints and the city of New Orleans defiantly a good look for them, I was a little thrown off by all the bandwagon saints fans on twitter and it annoyed me and made me wanna pick the Colts even more lol. But I gotta give the Saints they due, they defiantly deserved this WHO DAT !!

p.s. next season ITS THE GIANTS TURN !!

I had to do it !! One of my fav Jeezy songs !! who dat ? WE DAT !!

"only god can judge me who the fuck is you"

Wednesday, February 3, 2010

Flashback of The Day : Infinite

Ahhhh yesss, Back when Eminem was just so ILL with the lyrics dont get me wrong he can still get off sometimes but not like this.I feel like Relapse was borderline garbage because of the content but thats besides the point.This shit right here !! this shit right here nigga in my Katt Williams voice, is so lyrical !! so many big words that my brain cant even handle off of his first ever album I think....(which i still havent listened too for some reason), you can hear the youth in his voice, his flow was dope too over real old school real hip hoppish beat. Em just spazzes lines for days.One of the most lyrical songs I have ever heard no lie

"My thesis will smash a stereo to pieces
My accapella releases plastic masterpieces through telekinesis
And eases you mentally, gently, sentimentally, instrumentally
With entity, dementedly meant to be Infinite "
- Eminem